Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Telnek a napok...

2022. április 27. - Phoenicia

Mostanában megint nem tudok aludni.
Hiába vagyok fáradt, hiába próbálok nem gondolni semmire, "bárányokat számolni", elterelni a gondolataimat, nem megy.
Tele van a fejem olyan dolgokkal, amiktől egy pillanat alatt fojtogat a sírás, forr bennem a düh, letaglóz a tehetetlenség.
Nem vagyok jól.
A tavasz amúgy is mindig necces.
Minden színesedik, az utcák telnek, "tavatyodik", virul minden és mindenki.
Én meg legszívesebben elvesznék az erdőben a szürke ködben hogy senki se lásson...

Tegnap egyszer csak irdatlan égett gumi/műanyag szag csapta meg az orrom.
Keresem mi a frász gyulladhatott ki...
...kinézek az ablakon:
img_4537.JPG
Ja!
19°C, tűző napsütés, a szomszédaink megint szemetet égetnek "tüzelőnek".

Ma hívta a gyereket az apja: megkapta-e már a levelet...
Iskolaidőben. Egy általános iskolást.
Tanórán ez a legfontosabb valóban.
Megkérdeztem, máskor is szokta marhaságokkal hívni tanórák alatt, ahogy a bátyját is.
Én meg még azt hittem hogy ekkora faszságot csak a tőlem távol álló, fontoskodó debilek csinálnak.
Ez az apjuk.

Csináltam a kicsikkel pár antiallergén és növényirtás mentes virágcsokrot.
img_4534.JPG

Az elmúlt pár nap "napi Topolinelho-i":

Tudod mi a közös a virágokban és az emberekben?
Mindkettőre allergiás vagyok.
És mi a különbség?
A virágok legalább hasznosak, csöndesek és nem tudnak hazudni.

Ha az élet seggbe rúg, akkor pofán is fog.
Aztán vesén szúr és még meg is forgatja.

Ha az élet becsuk egy ajtót, kinyit egy ablakot.
Amin valaki bedob egy kézigránátot alád.

Elkezdtem megint rajzolgatni.
Azt hiszem el fog tartani egy darabig, mire lesz belőlük valami...

img_2175.JPG

img_2176.JPG

img_2177.JPG

img_2178.JPG

img_2180.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr6617818003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása