Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Egy qrva hamburger

2022. október 20. - Phoenicia

Végül a kicsi "táppénzre" került, azt sem tudom holnap tud-e menni tubára, pedig nagyon szeretne...

Ma Dani hazajött és kiült a konyhába egy BK burgerrel.
Semmi bajom vele, hogy suli után megy és vesz magának.
Azzal sincs, mikor olyan cuccokat vesz magának, amiket nem akar megosztani a tesóival, ha azt elviszi csöndben a szobájába.
De az ilyet nem szeretem.
Megkérdeztem tőle, hogy ez most így miért volt jó, mire hisztizve felcsattant, hogy "én nem ehetek végre valamit itthon?"
O.O Hogy miafaszomvaaan?
Mintha ő még sosem kapott volna itthon kaját.
Mintha bármikor is enne itthon bárki bármi olyat, amiből neki nem adunk.
Aztán még beszólt a kicsinek, hogy miért merte megkérdezni kaphat-e ő is olyat (mert ezzel lebuktatta szerinte), majd vérig sértődve felvonult a szobájába.

Kicsit beborult nálam.
Amúgy is rossz a hangulatom, már nem is tudom, hogy dühös vagyok-e, vagy csalódott, elesett, kétségbeesett, elveszett, mogorva, bánatos, akármibármi.
Kell egy kád forró, habos víz, egy jó fülhallgató és kakaón zene.


Nismo-nak meghalt a papája.

Az autóm indexe hol működik, hol nem.
Nem tudom mi a faxomat fogok csinálni, ha betojik, mikor már egyedül vagyok.
Ez már nem az "előkapom a csavarhúzót, lekapom a burkolatot..." típus, kb a fél motorteret lehet bontogatni, hogy hozzáférjen az ember.
És ez csak egy tetves index.
Amit mondjuk elég sűrűn használok és nem csak előzgetéshez KELL.

Egyre gyűlik a "mi lesz ha" lista, amit képtelen vagyok egyedül, önállóan megoldani.
Be vagyok szarva.
Felnőtt nő vagyok bakker!
De akkor is...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr8717958878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása