Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Cikkolvasás, avagy vesztettem egy órát az életemből...

2022. december 16. - Phoenicia

"Tudósok kikutatták miért hordják a nők a bal oldalukon a gyereküket."
Mert a lelki kötődés, meg a rozmárok és különben is minden emlős...
Zseniális.
A nők nagy része meg jobb kezes. Általában csinál is valamit a gyerekkel a kezében.
És még akkor sem mindig bal oldalon tartja, mert van, hogy kezet vált, esetleg az adott tevékenységtől függ melyik kezére van nagyobb szüksége szabadon.
Én pl két kezes vagyok, mindkét oldalon hordtam a gyerekeimet, volt hogy mindkettőn egyszerre.
Szóval sem rozmár nem vagyok, sem emlős, de még csak érzelmi kötődésem sincs a gyerekeimhez... vagy mi.

"Mutatja milyen vagy, hogy melyik kézfejed van felül, ha összekulcsolod a karjaid."
Ha az egyiket, akkor logikus vagy, ha a másikat, akkor kreatív, ha mindkettőt, akkor barátságos.
Ja, ha meg mindkettőt eldugod, akkor fázol... (állítólag én kreativitás nélküli logikusság vagyok, ha-ha)

"Az összes influencer megőrül ezekért a ruhadarabokért."
Ott kezdődik, hogy az influenzást még vágom, az influencer mit is csinál pontosan?
Hangzásra semmit, csak pofázik a nagyvilágba hülyeségeket, amíg a szülei eltartják.
Szóval miért is kellene érdekeljen a véleményük?
Pláne kegyetlen drágán, tré, gépikötött pulcsi.

"Figyeljünk a pszichopata gyermekek tüneteire..."
Ugyanis az, ha az egyik elveszi a játékot az óvodában a másiktól, az már az.
Meg, ha nem elég empatikus a felnőtt érzéseivel.
Meg, ha időnként hazudik, hogy fedezze magát.
Láttak ezek már gyereket, akik ezt írták?
Vagy szerintük közel az összes gyerek pszichopata?
Vannak olyan életkori jellemzők, mint saját akarat érvényesítése, határok feszegetése, kamukorszak, és bizony egy kisgyerek nem mindig elég tapintatos és empatikus olyan dolgokban, amiket meg sem ért.
Ez így normális.
Most meg a szülők tömegesen rohamozzák meg a pszichiátriát, hogy beteg a gyerek...

És még jópár hasonló okosság.
Mert voltam oly' marha, hogy amíg várnom kellett egy órát, cikkeket olvastam.

Amúgy visszakaptam az autóm!
Mondjuk az izzítás nincs megcsinálva (majd a villamosságis jövőre) és a váltó is xarakodik az 1-el, de legalább újra használhatom és tudom vinni a gyerekeket.
Már úgy is csak pár nap van hátra téli szünetig. Várom, mint a megváltást...
A kisujjam egy hete dagadt és lila, valószínűleg tényleg eltörtem, de most pont nincs időm gipszre.
Úgy se vezetni, se mosogatni, még csak karácsonyra sütni sem tudnék...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr4918003650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása