Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Apróságok

2022. december 19. - Phoenicia

A kicsi tanárai megköszönték a karácsonyi ajándékot.
Pedig igazán kis apróságok, csak csináltam pár díszt, mégis írtak messenger-en.
Jól esett.
És igen, nekem fontosak az olyan emberek, akik kicsit is jobbá teszik a gyerekeim életét.
Ha nem futja ajándékkosarakra, akkor is.
Szeretem kreatív apróságokkal meglepni a körülöttünk élőket.

A zeneiskola kirakta a videót, amit csináltam az adventi műsorról.
Mondjuk az eddigieket is azért csináltam, hogy megosszák a szülőkkel, de...
Örültem, hogy most kikerült, jól esett volna egy "Kössz".

Már kezdenek sorakozni a konyhaasztalon a bejgli-mézeskalács-hókifli és társaik.
Úgy ennék belőlük!
Amennyire para, hogy nem akarom elveszteni a fogaimat, annyira szeretnék már túl lenni rajta, hogy újra ehessek édeset és szobahőmérsékletnél melegebbet, hidegebbet.

Manóék túl vannak az ajándékozáson, a két nagy majd szerdán.
A kicsi túl van a tubavizsgán, idén már nem látjuk... a zeneiskolát.

Magam sem értem hogy tudok ennyit pofázni pont "Hi Joe"-val, mikor amúgy meg soha, senkivel nem beszélgetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr7118005918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása