Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

"Istenre esküszöm, Te nem vagy élő ember..."

2023. augusztus 01. - Phoenicia

Ez annyira tipikus... ki más tudott volna lepofozni a röpködésből, mint Ő maga.
El akartam menni átmozgatni kicsit magam, hogy bírjak a véremmel, de megláttam, hogy éppen ír.
Maradtam. Örültem. Boldog voltam.
Túl sok voltam, elijesztettem.
Pedig csak beszélgetni akartam vele kicsit.
Soha semmi mást nem akartam tőle.
Ha előttem állna sem érnék hozzá egy ujjal sem.
Most megint magam alatt vagyok, mert voltam olyan pusztulat hülye hogy pár percig jól éreztem magam...
Tipikus.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr6418183517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása