Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Give me some space to breathe...

2018. október 07. - Phoenicia

Basszus!
Esküszöm mindenki meghülyült körülöttem... :(

Mindenki akit szeretek megpróbál megőríteni.
A gyerekek ölik egymást 2 tetves telefon miatt, Q kis híján kinyírta magát, ő nem válaszol, ő meg...
Hurrikán? Tornádó! Vagy a bánat tudja. Egy természeti katasztrófát is könnyebben túlvészelnék, mint ezt itt körülöttem és bennem.

A tegnapi 2 fotózás nem volt rossz.
Jó hangulat volt és zene, de az első képei nem éppen a legjobbak. "Nem kell hozni fényeket, az ittenieket te állíthatod be!" Az ottaniak pedig egy sötét terem 2 hiányosan égő neonsor volt. Az ablakokból tódult a szembefény. Táncosok = rövid záridő, sötét = tágabb blende + magasabb iso Együtt pedig egy fostalicska, de éljen az utómunka! :/ 155db képnél, amik mennek majd a Tv-be is... Fasza!
Az éjjeli városfotózás viszont jó volt. Csönd, sötét, otthonos közeg. Nyugalom = jól exponált képek. Még úgy is, hogy a végére nekiállt szakadni az eső.

El kellene szöknöm. Elmenni remetének, vagy egy apácazárdába, nem tudom. Ó, dehogynem tudom! Fel a szerzetesekhez, ahol nem szabad megszólalni! Ott aztán kitisztulhatna a fejem és talán a szívem is. Túl sok... túl sok!

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr3314287751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása