Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Just close my eyes...

2019. január 20. - Phoenicia

Egyre szarabbul vagyok, megint őrület van körülöttem!
Behunyom a szemem...

Épp hogy hozzáér a mutatóujjam újbegye a bőréhez.
Finoman végighúzom a kulcscsontján a válla felé.
Csak ül és hagyja. Csak ülök és nem hajolok közelebb.
Alig pár cm-nyi területen ér a tenyerem a vállához.
Megmarkolnám, de csak lágyan simítom.
Majd óvatosan, 3 ujjam felső, utolsó perceivel lesiklok a válláról a gyönyörű kézfejére.
Belekulcsolom az ujjaim az övéi közé.
Ó, mennyivel nagyobb a keze az enyémnél!
Enyhe mosolyt csal a szám szélére, még az arcom is önkéntelenül közelebb engedem az övéhez.
Félve a szemébe nézek. Most nem viselném el hogy megállítson.
Szükségem van rá, hogy gyöngéden szerethessem! Legalább egy kicsit...
Annyi mindent látok a szemein át, hogy megrémít.
Elkapom a fejem, visszanézek az eggyé olvadt kezünkre.
Megnyugtat. Áttéved a tekintetem a medencecsontja ívére.
Lehajolok és finoman megcsókolom a nadrág széle fölött.
Apró puszikkal haladok az oldalától a hasa felé.
De megharapnám a köldöke alatt! Inkább csak megnyalom.
Most már kikulcsolom a kezem az övéből és elkezdem bontani a nadrágját.
Nem nézek fel. Pedig szeretném látni az arcát, a szemeit...
A "szabadulást" egy mély sóhajjal nyugtázza.
Bár tudnám mi jár a fejében!
De talán jobb is ha az ő titka marad. Csak engedje hogy kényeztessem kicsit!
Csak engedje hogy kimenekítsem, óvjam, védjem, szeressem.
Biztonságban és nyugodtnak érezhesse magát mellettem.
Nem várok érte semmit. Csöndben maradok.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr9314574036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása