Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Barátság, szeretet, távolság

2020. szeptember 19. - Phoenicia

"Valahogy mindig a rossz dolgok felé kanyarodunk"
Azt gondolom mindenki életében problémák, nehézségek, fájdalmak, bonyodalmak.
És ezeket általában nem veri nagy dobra az ember.
Olyannal osztja meg, akiben tudja hogy bízhat, támaszkodhat rá, megérti őt.
Az ilyet bizony barátnak hívják, még ha nem is jár össze vele hétvégenként sörözni az ember...

szerelem vs vágy
Ha valaki egy fél órás élvezetért képest tönkre tenni más ember(ek) életét, kapcsolatát, az szimplán önző, fizikai vágy.
Ha valaki a fél veséjét odaadná egy vadidegennek, hogy akit szeret, annak ne kelljen nélkülöznie a szerettét, az szeretet.

"Majd elmúlik!"
Nem tudom már miért kellene elmúlnia a szeretetnek.
Miért kellene abból "kigyógyulni".
Szeretni még jobb, mint szeretve lenni.

táv/plátói/stb.
A napokban heves oltást kapott egy leányzó a plátói távkapcsolata miatt, mert hogy fizikai kontaktus nélkül nem is lehet igazán szeretni.
A legidősebb fiam sosem foghattam kézbe, de egy életen át ugyanúgy szeretem mint a többit, akik mellettem cseperednek fel.
Akkor az nem igazi szeretet?
Az ember a lelkével szeret, nem a testével.
Nyilván jól eső érzés kimutatni például egy öleléssel, de az csak egy fizikai megnyilvánulása egy ingerhalmaznak, amit érzések váltanak ki.

Semmi-semmi, csak elmélkedtem, ha már úgysem tudok aludni...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr7816206558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása