Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Légy erős! A gyerekeidért...

2021. május 25. - Phoenicia

- És mi van, ha már nem akarok erős lenni? Ha már nem akarok küzdeni, túlélni...
- De miért?
- A férjem nem szeret, nem tisztel, nem becsül meg.

Ha valaki a másik társa, annak nem arról kellene szólnia, hogy segít túlélni a hétköznapokat?
Hogy megadja azt a nyugalmat, biztonságérzetet, megbecsülést, amit máshol nem kapunk meg?
Itt az elmúlt 4 évem ebben a blogban.
És az előtte lévő legrosszabb, legmélyebb, legsötétebb 6 évem töröltem.
Azt hittem legalább ide a világvégére költözéssel újrakezdünk tiszta lappal.
De már nem látok fényt, nem keresek kiutat.
Mit tudnék adni a gyerekeimnek, a világnak, bárkinek, ha belül már halott vagyok?
Elpusztította a saját lelkemet.
Nincs semmim.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr5816571750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása