Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Csak hisztizni jöttem

2021. szeptember 19. - Phoenicia

Fáj a fejem és az Istennek nem tudok aludni.
Nem hiszem el, hogy ezen a pudva településen akárhányszor van valami "népünnepély", azt az összes ittlakónak szívnia kell.
Értem én, hogy elmaradottak és nincs hangerőszabályozó, de akkor minek van erősítő?
Ennyire biztosak benne, hogy az összes gány vernyákolásra kíváncsiak a település másik végén is?
Pontosabban "faluban", mert a nagyközség bonyolult szó ugyebár...

-más-

Mindenki beteg.
Meglepő módon egyedül én nem.
Még Q is táppénzen.
A lányoméknál Bibikét egy hétig betegen járatták iskolába, ő meg végigadta itthon.
A röhej, hogy Bibike anyjától kellett elkérnem az e heti leckét, amit azóta sem kaptunk meg.
Értem én, hogy hét közben nem viszik haza a tankönyveket, de azért már tudnak írni harmadikban...
De őszintén szólva nem ez az igazán gáz.
Hanem, hogy a négy gyerekem közül, csak egy osztályában képesek a tanítók két naponta leírni két mondatot a tetves osztálycsoportba!
Hogy épp hol tartanak az anyagban.
Így ha beteg a gyerek, ha nem, a szülő tudhatja mi a lecke.
Láss csodát, nem törik le a körmük tőle!
Így viszont az épphogy gyógyuló lányom majd rommá lesz szivatva az elmaradásokkal, minden nap hordhatja a cuccait haza (bejárósként) és késő este még a rohadt leckék fölött fogunk szopni.
Ha pszichoIldikó nem fogja aggyal, még feleltetni is fogja.
Csak mert csupaszívszeretet az a spiné.

-más-

Valaki magyarázza el nekem, hogy miért tíz hónapra fizetünk osztálypénzt, mikor nem egész kilenc hónapot járnak!
Igen, a június csak fél hónap, és ha csak az őszi-téli-tavaszi szünetet veszem le, már újabb mínusz fél hónap.
Na hagyján... gyerekenként 1000-1500.-/hó!
Kérdeztem én, hogy hova a Tahitifaszomba akarnak utazni ennyi pénzből, de persze senki sem válaszol.
Vegyük az átlag 25 fős osztályt (általában több).
Szorozzuk be a tíz hónapszor "csak" ezer forinttal.
Az ugyebár évente minimum 25000.-, mikor max helyben sétálnak át a parkba "osztálykirándulás" címen.
Karácsonykor "húznak", így az független költség (kötelező összeg, mert jó hogy ők tudják, hogy nekünk futja mindegyik gyerek osztályára és zenecsoportjára IS, persze a tanárokat sem illik kihagyni egyenként!).
Húsvétot nem tartanak, a szülinapos gyereknek kell vinnie megvendégelni az osztályát sütikkel, üdítőkkel, stb.
Félévente be kell adni wc-papírt, szalvétát, papírzsepit, folyékony szappant és komplett csomag fénymásolópapírt.
Mert ugyebár az iskolában nincs... vagy mi. Low budget és tsai. Ami azért elég nagy gáz.
De még mindig nem értem, ha évente tizenezreket költök olyan dolgokra, amik nem az én gyerekem tancuccai, akkor hova a tökömbe az a 25000.-?!?
Mert valahogy még 8. év végén sem kerül elő... Ki vesz belőle BMW-t magának?

-más-

Lassan azért elkussolhatnának kint a vonyító, részeg debilek.
Kezd hányingerem lenni a fejfájástól és szédelegni a fáradtságtól.
Mindegy.
Az, hogy mennyire nem haladunk, hogy mi egyéb nyomoraim vannak, már egész mellékes.

Ja, ma volt Pécsett különcviszketegségi felvonulás.
Meg ellentábor.
Csak tudnám mi a ráknak...
Vannak olyan dolgok, ami mindenkinek a privát dolga.
Ilyen a nemi identitása, a vallási hovatartozása, a faji hovatartozása, a politikai nézetei, stb.
Sosem értettem, miért jó kimenni ezek miatt polgárpukkasztani az utcára.
Ugyanis a másik nézeteit ez NEM fogja megváltoztatni, sőt, elég visszás érzéseket kelt a többiekben.
És mindezt úgy írom, hogy remélem egyik tábort sem dobálták meg. Engem egyik tábor sem izgat.
Egyszerűen unszimpatizálok a felvonaglós módszertannal.

Meg ha már unszimpatizálás...
Zora végre elvált a suttyó zabigyerektől.
Szurkoltam, hogy végre boldog legyen (egy darabig az is volt), de annyira éreztem, hogy nem lesz ez jó...
Az a kétszínű, tenyérbemászó pofája, már a legelején sem nyűgözött le.
De persze nem nekem kellett tetszen.
Na meg én is csináltam hülyeségeket, futottak be a "vakfoltomba".
Hagyjuk is.
De az azért szép, hogy még őt hurrogják le, hogy "te választottad".
Baszki kinyílt a bicska a zsebemben!
Előre kell tudnunk melyik színjátékot játszó tahó épp mikor mit hazudik nekünk, de ha azt merjük mondani, hogy nem bízunk bennük, akkor "mi taszítjuk el a boldogságot magunktól" és hasonló fos szövegek...
Ja, és ha egyedülálló vagy, az azt jelenti, hogy egy férfigyűlölő, baszatlan emancipunci is.
Hiszen a lehető legkönnyebb egyetlen skatulyába degradálni mindenkit.
Patent.
És még csoda, hogy undorodom az emberek java részétől.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr9516693298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása