Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

És Isten megteremté Ádámot és Bélát.

2021. szeptember 21. - Phoenicia

Van egy húgocskám, aki valójában mélyen vallásosnak lett nevelve.
Olyannyira, hogy a heti templomba járás mellé még megnyerte a katolikus iskolába járást is.
Aztán a nővérem, a magukat értelmiségieknek hívóknál nagyon divatos balliberális nevelésbe terelte.
Persze részemről mindenkinek szíve-joga a politikai nézete, ahogyan a vallási is.
De mikor a jó Istenről papolás mellé befigyel, hogy kicsiny húgom elmegy a pride-ra felvonulni...
Hát, na. Maradjunk annyiban, hogy groteszk mix.

Bár nekem ez a jogaikért vonulunk is egy érdekes (értsd: értelmetlen) dolog.
Milyen jogokat kellene kapniuk?
Már rég nincsenek megkövezte, vagy zárkába víve a nyíltan homoszexuálisok sem.
És jól van ez így, nem is kell őket bántani érte.
Az ellen sem tehet senki semmit, ha gyereket csinálnak.
Megint más kérdés, hogy pl. két pasi azt ugyebár nem tud.
Ahogy a vakok sem vezetni, mégsem vonulnak fel miatta.
Ilyenkor persze jön, hogy de ők nem betegek.
Oké. Akkor viszont nem öröklött.
Az? Akkor genetikai rendellenesség.
Nem, nincs fóbiám, én is elkalandoztam kamaszként párszor.
És komolyan semmi bajom velük, csak az értelmetlen pozitív diszkriminációért polgárpukkasztásokkal.
Visszás. Fölöslegesen utáltatják meg az amúgy javarészt teljesen normális életvitelt folytató többi meleget.

A ballib divatok meg... ott a "szuperzöldség".
Kimerül náluk a klímavédelem a műanyagkupakolással, hogy megveszik a kapszulás kávékat, mert a reklám szerint ültetnek fát, de addig már nem jutnak el aggyal, hogy az e-autók akksija előbb szarik be, mint hogy nullára hozná.
A tönkrement aksik szennyezéséről meg már nem is beszélve.
A szerencsétlen falusi már nem fűthet szénnel, mert jajj, de környezetszennyez, a levegő-, víz- és talajszennyezettség 95%-áért felelős gyárak, teherhajók meg jól vannak úgy, ahogy vannak.
De te süttesd rá a mosogatógépeddel a vegyszert az edényeidre, hogy következő használatkor mérgezzen, mert attól majd nem apad el az erdei forrás... agyfasz!

Ha már vallásos iskola.
Itt ugye vagy lejjebb adunk az oktatás nívójából, vagy az egy szem evangélikus gimibe küldi az ember a gyerekét.
Tegnap balga módon belehallgattam a nagyfiamék évnyitójába.
Esküszöm végig akartam szenvedni, hátha látom valahol a többi gyerek között, de nem ment.
Mikor egy irgalmatlan hosszú, agymenéses mise az egész évnyitó és a tanárok gitárkísérettel, hamisan vernyognak félórákat hogy vigyáz rájuk éppen Isten...
Hű, bakker, tuti ide akartam én küldeni az ateista gyerekem?
Nekem fájt az a 4×2 perc, ahova belehúztam a videót!

Ha már iskola.
Úgy tűnik nem csak a lányom osztályában élősködnek a szarkák.
A legkisebb fiam még egyetlen egyszer sem használta az úszáscuccát, de már nincs meg.
Mert mikor csütörtökön betegen kaptam haza, nem az volt péntek reggel az első dolgom, hogy a beteg gyerekkel átrohangásszak 4 településsel arrébb egy bent maradt úszáscuccért.
Zsír új T-rex-es zsák, a kedvenc fürdőgatyája és Verdák-os törülközője, a méregdrága úszószemüveg, úszósapka és strandpapucs.
Ha felismeri, hogy nem csak "épp nincs meg", hanem nem is lesz, nagyon fog sírni...
Lerohadhatna a keze az ilyeneknek.
Amúgy alsó hangon is legalább +15000.- kiadás.
És most mondjam, hogy jobban járnak a gyerekeim, ha ők nem csinálnak majd gyereket?
Mondjuk bölcsebb dolog, az tuti.
Egész éjjel azon dühöngtem és pörögtem, hogy ne verjem szét az iskolát, miközben próbálom finomat felhívni a figyelmüket, hogy kerítsék elő amit náluk loptak el.
Hogy évek óta pofázom a termek zárásának fontosságát és hogy nem ártana pár biztonsági kamera legalább a tetves öltözők előtti folyosókra.
Nem csak nálunk van probléma, az egész iskolában sokat lopnak.
Cuki, mikor reggel megy a gyerek télikabátban, délután meg menjen anélkül haza.
Az iskola meg mossa kezeit, de feljelentést ne tegyünk, mert az nekik kellemetlen.
Az a baj, hogy értelmetlen is, nem lesz meg...

Végül ha már eltűnt cucc és sírás.
Nem találom Pitty Mukiját, pedig már mindent átkutattam a házban, szutiban, garázsban is.
Rég nem kapni, még csak varrni sem tudok ugyan olyat, anyag sincs olyan a méteráruban.
Talán az egyetlen, amihez 17 éve ragaszkodik.
Amit megtaláltunk, a fél, leszakadt lábával alszik... szívem szakad.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr5516696080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meg nem értett 2021.09.22. 15:01:46

Vicces de jó írás volt!
süti beállítások módosítása