Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Kreativitás

2021. december 06. - Phoenicia

Hogyan kell gyorsan lerázni az asszonyt, mikor felhívod, amíg várod az egyik csajod?
"Keresnek a műhelyből, mindjárt visszahívlak!"
Aztán a "mindjárt potom 2 óra, te meg addig ne menj fürdeni, zenét hallgatni, porszívózni, de lehetőleg gyújtani se, mert le leszel cseszve, ha nem vagy azonnal elérhető.
Őszintén szólva, ha tanár lennék, lehet hogy most már adnék egy 5-öst a kreativitásért.
De nem vagyok és még abból is sértődés lenne, ha megdicsérném, hogy bezzeg itthon max 10 perc egy "boccs" kíséretében.

Reggel a sulinál szokásos módon beállt elém a parkolónál a parasztja, de gondoltam csak kiengedi az asszonyt a gyerekekkel és megy tovább.
Még ott botorkáltak szerencsétlenek a suli előtti nyakig sárban, mikor "drága" apuka már kaján vigyorral:
"-Látom szereted a nagy dolgokat."
Pff... csak mert egy 7 személyes egyterűvel járok. Hihetetlen, hogy ekkora szövegre futotta.
"-Látom te sem vagy hasznosabb a világban, mint egy kullancs."
Ezzel le is zártuk a beszélgetést, jó volt nézni a fején, hogyan kerekedik felül az értetlenség a sértődöttségén.

Őszintén jól esne egyszer az összes ilyen "hűségszobrát" pofán rúgni a bakancsomban, még ha meg is fájdulna tőlük a lábam.
Nemtől függetlenül.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr9116775072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása