Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Tudathasadás

2022. október 13. - Phoenicia

Ha a drága nagyfiaim nem tanulnak, az apjuk nekem dödög, hogy mért nem ültetem le őket többször tanulni, meg hogy majd jól elgatyázza őket...
Most a középsőnek sikerült szakmaiból benyalni pár karót és kettest, erre mit hallok ki a telefonból?
"Majd bemegyek, beszélek a tanárral, számon kérem rajta..." o.O He?
Végül is, ha azt vesszük alapul, hogy a férfiak tudathasadásosak, az megmagyarázza miért mondanak mindenkinek mindig mást,
miért "nem emlékeznek" mit csináltak, kinek írtak öt perccel azelőtt, vagy épp kivel, mit csináltak aznap...
Sőt, a többszörös hasadt személyiség simán magyarázza, hogy mind a 4862 szerelmük az "egyetlen".
Azt hiszem ebből szép, kerek és hosszú disszertáció kerekedhetne.
Amúgy a fiaim is jó fejek.
Ami úgy indul, hogy "3 nap hiányzást 1 óra alatt behozok", mert épp betegek, vagy csak iskolaundoruk van,
az úgy végződik hogy 2 hónap karóit fogják 3 nap hiányzásra, mert "senki nem küldte el a leckét, a tanár sem mondja meg mi volt"...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr6917953308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása