Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

"Pótapu"

2022. december 09. - Phoenicia

Na, erre nem számítottam a kicsitől.
Tőlem nem megszokott módon telefonon beszéltem.
Egyszer csak berobban mellém az ágyba a kicsi, hallgatja a telefont.
- A szerelővel beszélsz?
- Nem, babám.
Erre odahajol a telefonhoz:
- Eljössz holnap?
Mosolyogtunk egyet a "randiszervezésen", elköszöntünk, leraktam a telefont, majd megkértem Bodót, hogy máskor ne csináljon ilyet, azt sem tudja kivel beszélek, esetleg kellemetlen helyzetbe hoz egy ilyennel...
- De miért? Nem jöhetne valaki ide pótapukának, amíg apa nincs itthon?
Egyem meg...
Erre mit mondjak azok kívül, hogy "Ez nem így működik"?

Amikor elment az apja és kibőgte magát, akkor odaállt elém és megkérdezte, hogy felhívjuk-e Pali bácsit, hogy idejöjjön vigyázni ránk, amíg nem jön haza apa...
Persze nem hívtam fel (elmagyaráztam, hogy az ő kisfia akkor nagyon sírna), de már akkor megdöbbentett mennyire szüksége van APÁRA.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr6817998736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása