Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Fázós tavasz

2022. december 16. - Phoenicia

Tudom, december van, nem tavasz, de úgy tűnik nekem ilyenkor pörögnek fel a legjobban a hormonjaim.
Olyan vagyok, mint egy mérgezett egér, vagy kanos nemistudommi...
Már zavart, hogy olyanokkal álmodtam/képzelegtem dolgokat, akik valódi, kézzel fogható, környezetemben elérhető lények.
Nem, senkihez nem nyúltam egy ujjal sem, de a legkevésbé sem szerettem volna, hogy kibújjon belőlem a NŐ és kötődni kezdjek bárkihez is "gondolatkamaty" miatt.
Ezért úgy döntöttem mégis csak meglepem magam utószülinapi-előkarácsonyi néhány könyvvel.
Sikerült találnom extra olcsón többet is, így bőven belefértem a keretbe.
Tegnap úgy voltam vele, hogy fejfájással a bánatom sem akar monitort bámulni, olvasok egy órát inkább.
Az 1 óra 2,5 lett, viszont "meg is ettem" egészben az első regényt.
Hát... kap egy 3-as alát.
Nem volt rossz könyv, épp csak már a 11-ik oldalon lehetett tudni az egész történetet.
Semmi fordulat, semmi váratlan.
Ráadásul a full tipikus sablon: milliárdos, jóképű szoknyapecér beleszeret a csóri, vidéki, ártatlan tüncibüncibe.
Megvan, az a #sosincsígyavalóságban #errőlálmodikalány.
Az az amúgy nem számottevő szókimondó/trágár része pont felesleges, sőt, egy kicsit prűdebb olvasót pont zavarhat is.
Kicsit árnyaltabb, finomabb megfogalmazásokkal nem csak kulturáltabb lenne, de még fantáziadúsabb is.
Mondjuk engem inkább ez a "megaf@sz" mánia zavar Meghan March-nál is, mint anno Sylvia Day-nél.
Vagy még az életben nem lettek megküldve egy jó 20cm-essel, vagy már annyira agyonhasználtak, hogy az expressz vonat sem kottyan meg nekik, ha betolat...
Őszintén szólva 4 gyerek szülése után is elég csak látnom egy ilyen "csecsemő méretűt" és görcsbe rándul a méhem.
Mi a bánattól lenne jobb az ügyeletre kerülni méhszájsérülésekkel, mint értékelni egy átlagos, "emberi" méretet?
Mi a frász ez a megalománia és miért kellene számítania a párválasztásban a méretnek?
Ha szereti, jó vele. Össze lehet csiszolódni. Tök mindegy hogy 7cm vagy 17cm.
A másik meg ez a "milliárdos"... ilyen kocsi, olyan bankszámla, minden IS az övé... aztán megy a sírás, hogy nem is a pénzre hajtanak a nők, az csúnya rágalom.
Ilyen könyvek után?
És majd pont a nagy büdös senki MEGVÁLTOZTATJA a legnagyobb nőcsábászt!
Bár ebből a szempontból tényleg lényegtelen, hogy csóró, vidéki liba-e, vagy sem.
NEM fog megváltozni a "nagy Ő".
Végképp nem ha jóképű. Mégannyira sem, ha gazdag.
A történet a legjobb színészekkel is "zs" kategóriás film lenne, de egyszeri időtöltésnek jó volt.
Ilyenkor örülök, hogy nem 4000-5000.-os könyveket vettem.

meghan_m1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr2018003648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása