Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Egy újabb qrva jó nap

2023. január 11. - Phoenicia

Már 3 éjszaka nem tudtam aludni, lényegében amióta lényeges lenne az iskolába hurcibálás végett.
Pedig elmúlt telihold (amikor egyébként érdekes módon 7 aranysakál sétálgatott kényelmesen az utcánkban).
Szintén érdekes, hogy januárban eddig több hullócsillagot láttam, mint egész augusztusban.
img_639moonb_lil.jpg
Első nap még tele volt rendőrökkel az út.
Második nap annyira szakadt az eső, hogy 70-nél is vízen futott az autó új téligumikkal.
Voltam boltban, jól beszoptam, mikor egyetlen zacskó vackot kivitt a bevásárlókocsiból a szél a sárba.
Felkaptam, bevágtam a többi cucc tetejére, csak utána láttam, hogy csurom sár lett tőle minden.
Otthon elpakolás helyett mosogattam el mindent és szurkoltam, hogy ne legyen egy szalámi, sajt, meg semmi sem lyukas zacskóban, mert akkor belemosom a saras, mosószeres vizet.
Ma az a tipikus, minden barom kijön elém az utolsó pillanatban (elsőbbséget meg nem adva és közel állóra fékeztetve), majd az első kereszteződésénél újra megfog, hogy elkanyarodjon nap volt.
A gyerekeim is már fáradtak, nyűgösek, megállás nélkül veszekednek.
Isti ma beszólt, hogy túl magas szintű vagyok, felhúzom az ellenfeleket, ezért nem lehet velem együtt játszani.
Ő, aki felrakta a játékot a laptopomra, aki évekkel korábban kezdte, mint én, aki hivatásos e-sportoló akarna lenni...
Köszi.
Dani megállás nélkül káromkodva, üvöltözve hisztizik, csapkod, agresszíven rángatja, szorongatja a kicsiket.
Ma Bodó beszólt neki miután ellenirányba feszengette Dani a kicsi térdét, hogy még a végén anya lekever neki egy pofont (amit amúgy nem szoktam, max megkérdezem kér-e egyet).
Erre "na, hát még az kéne", "próbálja csak meg", stb...
Hogy mi van?!?
Kurva jól esett ez is.
Köszi.


Tudod mit szeretnék most?
Elmenni a Tamáshoz felvarratni a hátamra, amit évekkel ezelőtt megterveztünk, aztán padlóra piálni magam és felakasztani magam Pécsett a felüljáró alá.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr3618024248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása