Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

A szép segg relatív (na meg a szépség is)...

2023. december 05. - Phoenicia

Azon gondolkoztam, hogy egyes jó és keresett színészek mi a bánatért vállalnak el jó pár förtelmesen "Zs"-kategóriás filmet.
Már nagyon-nagyon sok ilyenbe futottam bele az elmúlt 1 évben, ma C. Diaz "A kocka" c. gányságban alakított, a múltkor meg a közkedvelt (bár akkor is sz@r) Charlie angyalaiban.
Pedig jó színésznő.
Ok, a szépség relatív, az én nézőpontom szerint pont annyira tartozik a szép nők közé, mint pl. Sarah J. Parker, azaz semennyire.
Mondjuk Hugh Grant, Nicolas Cage vagy Tom Hanks sem a kinézetük miatt kerültek a top színészek közé, függetlenül attól hányszor hány nőnek kellett eljátszania, hogy ők a világ legjóképűbb férfijai (szoktam is kuncogni egyet, de végülis a szeretet megszépít, szóval...).
De attól még, hogy egy színész/színésznő nem épp gyönyörű, még lehet kiemelkedően jó a szakmájában és nem értem ilyenkor mi hajtja őket elfogadni egy röhejesen siralmas filmbéli szerepet.
20231205_140556.jpg
Ha már szépség...
A múltkorjában ment a vita az új magyar "szépségkirálynő" kupacról.
Nos...
A "szépség"királynő biznisz "fejlődése" a következő:
rusnya, éhező gebék - rusnya, szétoperált műnők - plöttyedt átlaghusik kombinálva az előző 2 szériával
Melyiket is kellene piedesztálra emelnünk, mint lányainknak példát?
Egyszerre van a "fogadd el magad olyannak, amilyen vagy" (ezért jöttek be a plöttyedt husik) és az "egyél-mozogj egészségesen" korszaka, amelyikbe sem a szétoperált gumiszörnyek, sem az éhező csontkollekciók nem tartoznak bele.
Mondjuk az egészséges életmódba az egy ideje hülyére sztárolt szója-édesítőszar-pálmaolaj haláltrió sem tartozik, de erről manapság tartok előadásokat a diákoknak.
Szóval szeretettel várom vissza nagyon régről, a természetesen szép arcú, egészséges izomzatú(!) hölgyeket, akiken látszik, hogy legalább a kamaszkor első felén túl vannak.
Addig meg a "szépség"királynő választás szólhat a röhögésről, az aggódásról, hogy nem esik-e össze (vagy szét) a színpadon, esetleg kényszerünk támad a futópadra küldeni (időnként meg vissza az oviba, hogy ne késse le a délutáni szundit).

Ezt meg már vagy 1000 éve meg akartam mutatni és írni róla egy hosszasat, de inkább hagyjuk.
Nem tudom ki és mi alapján válogatott, de
1.) bő fele messze nem férfi (amelyikek igen, olyan átlagosak bárhol rohangálnak az utcán is),
2.) a másik fele meg max fiúcska (bár némelyiknél még arra sem vennék mérget)...
https://kuffer.hu/megvalasztottak-a-vilag-legszebb-ferfijait-ime-az-elso-20-helyezett/
Nem tudom sírásnak, vagy röhögésnek szánták ezt a válogatást, de rossz vicc.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr6718274321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása