Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Szétszaggatva / Felhasítva

2018. június 03. - Phoenicia

Túl sokat kértem két év alatt egy boxzsákállvánnyal.
Mivel nem volt helye, a földön fektetve tároltam.
Már nem kell neki állvány... a gyerekek játszottak.

Összesen két számomra fontos tárgyi értékem van:
a fényképezőgépem és a boxzsákom.

Azt hiszem nem sok mindent kértem,
de nekem ennyit sem lehet.

Mindent kimostam, kivasaltam, felporszívóztam, felmostam.
Csináltam kaját és sütit, lemosogattam.
Bent pakoltam, kint hordtam a földet.
És most csak bámulok magam elé.
Olyan könnyű lenne itt hagyni mindent...

Csak két doboz Algopyrin egy fél üveg borral.
Csak lefeküdni aludni és nem kelni fel többé.
Soha többet nem fájna, nem tudna bántani senki semmivel.
Most olyan könnyű lenne itt hagyni az egészet!
Mindent és mindenkit...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr7314021432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása