Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Öreg testben gyermek lélek

2018. augusztus 06. - Phoenicia

Tegnap a sérült szalagomat húztam meg a combomban, ma a hátam.
Recsegek ha felkelek és legszívesebben átaludnám az egész napot olyan fáradt vagyok.
Őszülök, ráncosodok, csoffadok, egyre több mindenem fáj.

Kaparom a falat hogy írjon, körbeszalad a szám a fejemen ha hozzám szól.
Hiányzik, ami hülye végtére is dolog. Járkálok a házban, nem találom a helyem.
A 4 gyerek 4 különböző dolgot állít. 4 gyerek visít hogy "de nem hazudok" és utálnak hogy nem tudok igazságot tenni.
Szeretnék én is ordítani...

Fogy a számláról a pénz, fogy az idő, fogy a lehetőség.
Nem lesz kész megint semmi nyár végére sem.
Hajtás. Állandó hajtás. Én összeomlok, de a világ nem áll meg. Kegyetlenül megy tovább...

Szeretnék elszökni.
De abban a pillanatban ahogy leírom, már bűntudatom is van.
Rosszul érzem magam tőle ha más életről álmodozom, mikor ő napi szinten törölgeti a hányás üzeneteit.
És nem tudom elképzelni hogy még bármit is érez bárki miatt vagy iránt a kangörcsön kívül.
Bár a szemében látom a megvetést, ha merek bármit szóvá tenni.

Egy ráncos, fáradt, néma öregasszonynak érzem magam,
miközben belül, egy világot meg nem értő kislány zokog szüntelenül.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr6914165657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása