Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

A legnagyobb szálka...

2018. október 05. - Phoenicia

"tudod mit? az feldobna, ha arról olvasnék, hogy végre minden oké Veled, történt valami jó, ami feltölt"
kedd 19:31

Tudod mit? Feldob ha írsz, boldog vagyok hogy mostanában többször előkerülsz és szánsz rám pár percet az életedből...
Feltölt!
És nem érdekel ki más olvassa a blogom.

Szeretném én is biztosan tudni hogy Te jól vagy, boldog vagy!

Érdekes mennyire nem féltesz. Ha tényleg nem leszarod, talán talpraesettnek tartasz.
Gangbang, mi? :D A piszkos fantáziád... :P
Nem tudom hogy fog sikerülni, még mindig parázok tőle. Persze már megy a variálás, érdekes meló lesz az is.

Szeretném azt írni hogy minden oké és jó dolgok történnek!
Csak kár hogy mindenki állandóan veszekszik körülöttem, cseszeget és baszogat, elmebeteg őrültekháza mindig mindenhol.
Szeretnék elbújni... és azt is tudom hova. Ahova sohasem fogok, mert nem tehetem.

Te hiszel abban hogy a szerelmet és a gyűlöletet csak egy hajszál választja el?
Én már nem is tudom. Sokáig ezt hittem. Tomboló, lángoló szerelem, düh, féltékenység.
De az nem csak birtoklási vágy? Dominanciaharc? Önigazolási kényszer? Bukástól való félelem?
És mindehhez a másik csak egy eszköz... Mostanában kezdek pár dolgot máshogy látni.
Egy ideje magammal azonos és ellenes dolgokat is érzek.
Túl őrült és túl higgadt, megmagyarázhatatlan és végtelenül evidens...

De szeretnék egyszer beszélgetni Veled! Úgy igazán, hosszan, nyugodtan.
Érzelmi mentsvár.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1914283627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása