Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Még élek!

2019. május 05. - Phoenicia

Nem voltam benne biztos, de csak túléltem.
Ez a ritmikus verés helyett szabálytalan lötyögés nem jó buli.
Viszont esélyem nem volt hogy ne feküdjek, így hosszú órákat ágyban töltöttem.
Egyedül... álmodozva.

 eden_170372979787892_2006203376_n.jpg

Kettesben lépni át Éden kapuját.
(Oké, átmászni a sorompó alatt. :D)
Kéz a kézben sétálni a kristálytiszta tó felé.
Ugrabugrálni, mint egy kisgyerek.
Hozzábújva ámulni a hatalmas sziklákon.
Felmászni a világ tetejére.
Csillogó, reményteli szemekkel veszni el a zsivány, gyermek szemeiben.
Mosollyal válaszolni minden mosolyára.
Becsomagolódni az ölelésébe és nem félni többé semmitől.

Csak pár óra, ami a világmindenség.
Feltöltődni egy másik világban...
...ahol nem az vagyok, aki a sorompón kívül...
...és ő is más lehet egy kicsit.
Ahol nincsenek elvárások.
Ahol szabad a lélek.
Ott és akkor van, semmi más.
Nincs bánat, félelem, szorongás,
csak mosoly, ölelés, megértés és boldogság.

 eden_170374053121118_1702831222_n.jpg

Szeretném mélyen magamba szívni az illatát.
Az emlékeimbe égetni az érintését.
Örömkönnyeket hullatni mikor magamra hagy, mert velem volt, időt kaptam...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr6914809126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása