Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Ma olyan NEM nap van.

2019. május 23. - Phoenicia

Nem mentünk oviba, nem ver a szívem, nem álltam neki a képeknek, nem akarok józan lenni, nem ír...

Vége a "rovarásztábornak", vissza a mókuskerékbe.
A létszám végül igen lecsökkent, de a hangulat jó volt.
Az egyetlen bosszantó tényező, hogy a pici fiamban volt két kullancs.
Persze megint volt akivel nagyon egy húron pendültünk.
Nagyon helyes, nagyon fiatal, nagyon jó fej, nagyon zavarba hozott.

A kiállításom holnap hozom vissza B-ról ide Sz-ra.
Tegnap volt a lányom tesifelvételije, elég gáz volt.
Túl vagyok az első szülőijén is, normálisnak tűnnek a jövendőbeli osztályfőnökei.
A nagyfiam túl van a vizsgái javán, eddig egy 4-es, a többi 5-ös.
Mára kész vagyok a ház kidzsuvázásával, a mosásokkal, kajával, stb.
Neki kellene állnom a képeknek, mert még előtte is vannak jócskán elmaradásaim.

Kb semmi kedvem semmihez.
Visszaülni a szobámba dumálni egy rekesz sörrel, hátha borul valami...
Ő meg nem ír. Megint nem. Megint megfojt. Megint fáj.
Legalább a szívem szar. Szélvihar van.
Vajon ha nekiállok hullára edzeni magam jobb lesz?
Ha feldobom a talpam, bizhtos nem látom. Bár valószínűleg amúgy sem.

A jogsit újrakezdeni sincs kedvem.
Ma nem vagyok motivált semmihez.
Ma félek a kudarcoktól.
Félek mindentől.
Kicsi vagyok, fáj a fejem és fázom is.

Nem akarok egyedül lenni, nem akarok itt lenni, nem akarom ezt a csöndet, nem akarok semmit!

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr314852356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása