Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Számítanom kellene / kellett volna...

2021. január 18. - Phoenicia

Számítanom kellett volna rá, hogy ugyanazt fogja csinálni mellettem is, mint Ivett mellett.
Nem, ez nem valami új felfedezés, csak egy sokadszorra ténymegállapítás magamnak.
Valószínűleg ugyanúgy túl kellene rajta lépnem, mint neki (névmegtartást leszámítva, ne legyünk már 3-an, 4-en a "feleségei").
Ez az elhagyással fenyegetés kissé visszás dolog.
Nem tudom hogy szoktatni kezdett-e a gondolathoz, vagy csak még nem meri kimondani, vagy idióta módon ijesztgetni akar vele.
Mindenesetre esélyes, hogy érzelmileg jót tenne mindkettőnknek.
Ő végre határok nélkül kujonkodhatna, én talán elkezdenék gyógyulni, épülni.
A kicsiket mondjuk hazavágná egy időre, pláne Bodó iskolakezdése környékén.
Anyagilag tuti katasztrófa lenne és a gyerekeim biztonságát minden elé kell helyeznem.
És fizikailag is 1001 olyan dolog van itt a ház körül is, amit egyedül nem bírnék, + osztódni sem tudok, pedig időnként a gyerekek egyszerre szerteszét igénylik a szülői felügyeletet, kíséretet.
Számolnom kellene a különböző lehetőségekkel, de pillanatnyilag képtelen vagyok ennél is jobban összeomlasztani magam.
Elbasztam az életem. Újra. És ezzel a gyerekeimét is...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr8416394690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2021.01.20. 19:15:45

Fúú baszki. Nem lehet egyszerű. Csodállak, hogy még nem nyúltál alkoholhoz vagy más cucchoz. Le a kalappal előtted!! Továbbra is kitartást kívánok neked!

(Lehet, hogy nem nekem kéne lájfkócs tanácsokat osztogatnom, de ha van rá lehetőség: Menekülj! És ezt nem átvitt értelemben értem.)

Phoenicia 2021.01.22. 15:29:01

@Technikus Úr: Köszönöm! Sajnos sok mindenben kötve van a kezem, pl hitelek, gyerekek, stb. Majd megoldódik, csak... Egyébként az első fiam elvesztése után elég masszívan sikerült innom pár évig. Aztán jött a mostani nagy és azóta sem ittam. Mostanra kb egy doboz sörtől becsípnék. :) A drogokkal sosem szimpatizáltam, még altató/nyugtató típusú gyógyszert sem vagyok hajlandó bevenni. Pillanatok alatt rászoknék és jönne a leejtő. :/
süti beállítások módosítása