Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Romantikus alkatok

2021. április 12. - Phoenicia

Azt hiszem néhányunknak szüksége van "múzsára" az élethez.
Talán túl érzelgős, romantikus alkatok vagyunk.
Túlzottan kiéhezve a szeretetre, vágyva a gyengédségre.
Enélkül üresek vagyunk.
Minden komor, szürke, sivár.
Enélkül nehezebben viseljük el az élet nehézségeit.
Az álmodozástól, az ideiglenes elrugaszkodástól a realitások talajáról, a csúnya valóságból, a "múzsánkba" vetett hitünktől és bizalmunktól erősebbekké és ellenállóbbakká válunk.
Éltet.
Ugyan úgy, mint a víz, a fény.
Ha elveszik... igazán csak ezzel lehet megtörni a lelkünket.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr9716498226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása