Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Egy negyvenes nő és a flört

Flirting with Forty

2022. február 12. - Phoenicia

Tegnap este bekapcsoltam a TV-t...

Szokásos hírek #mindmeghalunk #részegsöfőrtömegbaleset és társai.

Szokásos béna horrorok, mert jó is az, ha az emberek retteghetnek mindentől és betegszik a lelkük.

Aztán vmi könnyed, béna kis szerelmes boszorkányos Sandra B-os film vége után Robert Buckley.

A Rúzs és NY-ban bírtam a gyereket, nézzük mi lesz...

flirting-with-401.jpg

... kellett, mint egy hetes jégeső.

Amúgy miért mindig 40 körüli nők huszonéves, megmentő, hős lovagját játssza?

Hol életszerű Hawaii-ra utazgatni rendszeresen átlag fizuból pár nap kamatyokért?

Hol életszerű az első 2 percben a "legcukibb" szörfoktatónak kiszúrni a legkevésbé vágykeltő középkorú nőt?

Hol életszerű, hogy az a szinte kamasz otthagyja a gondtalan életét és beköltözzön a betonrengetegbe hogy "élete szerelmének" (ami amúgy gyorsan elmúlik) gyerekeit pesztrálja?

 

Életszerű... hogy miután alább hagyott a kezdeti kémia, kihívás keresés, a srác utálni fogja hogy elvesztegetett éveket a fiatalságából, a nő pedig ott marad már valóban nem partiképesen, még öregebbként egyedül.

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1517439248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása