Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Middleton

2022. október 15. - Phoenicia

Igen -tőlem szokatlan módon- szombat délután bekapcsoltam a tv-t.
Pont kezdődött egy film, gondoltam úgy is műveletlen vagyok filmek terén, nagyon keveset láttam a 38 évemhez képest.
middleton.jpgMondanám, hogy olyan semmilyen volt... de mégsem teljesen.
Már menet közben elindított valamit.
A "nagyonmegmondómémek" ütköztek egymással és az élettel, ahogy kavarogtak a gondolataim.

40-50 éves emberek még hova akarnak szerelmesek lenni?
Mindenkinek jár a boldogság.
De ennyi idősen már miért nem elég a gyerekek szeretete, a munkában kiteljesedés, a hobbik élvezete, az állandóság és stabilitás?
Van olyan életkor, amikor már nem vágyik az ember a gyengédségre, a szerelemre?
Vagy amikor már nem illik?
És akkor ott van az, hogy azt az egyetlen napot nem az szépíti meg, hogy csak egy nap volt?
Ha állandósulna a kapcsolat, törvényszerűen kihűlne?
Van olyan hogy nem?
Hogy hosszú távú szerelem és boldogság?
Megéri az az egy nap, a megcsalást hordozni egy életen át?
Vagy csak egy szép emlék marad, ami erőt ad a hétköznapokban?
Esetleg hosszas, keserű vágyódás egy idegen után?
Akivel esetleg ugyanolyan semmilyen lenne pár év után a kapcsolat, mint a házastársa mellet...

Honnan lehet felnőttként tudni mikor döntünk jól?
"Értékesebb dolgozni a házasságért, mint cserélgetni."
"Magadat csapod be a legjobban, ha a boldogtalanságban ragadsz."

Ugye nem csak én nem értek hozzá hogyan kell felelősségteljes felnőtt lenni, bölcs döntésekkel?
Ha megérném, 90 évesen is egy óvodás lenne a testembe zárva...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr8617955012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása