Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Már megint a szarkeverés

2021. április 17. - Phoenicia

Amilyen pillanatok alatt jókedvre derített a "vámpír gyerek" duma azzal a parányi humorral és törődéssel, olyan pillanatok alatt vágott padlóra Nic. magázása és "az Admin" megnevezésével...
Eddig jóban voltunk. Tisztelem, nagyra tartom és barátságunkba nem vert éket sem a politikai-, sem az oltással kapcsolatos véleménykülönbségünk.
Intelligens elfogadás.
Erre jön ez a kis szarkeverő majom és mindent a feje tetejére állít...
A moderátoraim jó része meg még körbe is tapsolja hozzá!
És nem a preparátumok megosztásával van a legnagyobb baj, bár a magam részéről ritka nagyon rühellem azt a morbid hullatömeget nézegetni.
Hanem a gyilkosságokra felbujtásával olyanok felé, akiknek gőze sincs mi a francot szed össze!
De ezt persze marha nehéz megérteni egy olyannak, aki képtelen bármilyen szabályt vagy kérést betartania.
Csoportszabályzat 1.) pont, hogy nem bujtogathat senki senkit, semmilyen állat megölésére.
Ha már kisírta és elvittem, nem volt képes betartani, hogy Édenben ne dobozolja el az állatokat.
Ha már kisírta és elvittem, nem volt képes betartani, hogy egy Natura2000-es területen ne rongáljon és kártékonykodjon, neki muszáj volt fémcsipesszel nyomorgatnia a rufocincta hernyót, kérgeznie az élőfát, stb.
Persze nekem meg utána nem kis kellemetlenség magyarázkodni a természetvédelmi őrnek, hogy nem tudtam hogy ilyen arrogáns f@sz és ígérem, hogy többet nem viszem, miközben csak remélhettem, hogy a saját bejárási lehetőségem nem vágta el.
A saját extanárai közül is sokan egy "törtető, nyálas, kétszínű cafkának" tartják.
Sír a lelkem a csoportbeszélgetésekben olvasni mennyire unja és debilnek tartja a kisgyerekeket, akiknek bemutatókat tart.
Hogy utána mekkora élvezettel kínozza pl szappannal a befogott állatokat, amíg el nem pusztulnak.
Hogy még dicsekszik is mennyire élvezi, "felpezsdíti a vérét", hogy önajnározó polgárpukkasztás keretein belül ugrasztja össze az embereket, a moderátoraimat velem a saját csoportomban.
És persze én vagyok a szar.
Megint, mint amikor Kankócsabika nem szállt le rólam, amíg vissza nem ugattam.
Mindig én vagyok a szar.
Pedig csak egy békés, jó hangulatú közösséget akartam, ahol végre a határozók érezhetik mennyire meg vannak becsülve, mennyire tisztelve vannak a tudásukért és annak megosztásáért.
Tegnap este rájöttem milyen igaza volt Balázsnak.
Ebből a szedett-vedett társaságból nem lehet összetartó csapatot, "családot" kovácsolni...
Sajnálom. Azt is, hogy igaza van, azt is, hogy nem értettem.

adam.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr7916504420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása