Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

2 film tegnapról mára

2022. április 01. - Phoenicia

A nő kétszer (Sliding Doors 1998)

Realista konzekvencia röviden és tömören:
ano2.jpg
-> a férfiak mindig hazudnak -> a nők ettől mindig szenvednek -> a férfiak mindig későn jönnek rá, hogy tönkretették a "szerelmük" életét, de teljesen és visszafordíthatatlanul

 

Őrült szenvedély (Obsessed 2009)

A nagymamám azt mondta: "A keskeny szájú férfiak kegyetlenek".
orult.jpg
Azt hiszem pont jó karaktert választottak a pszichopata nőhöz.
Eddigi tapasztalataim alapján még nem találkoztam olyan keskeny szájú, lóállkapcsú, melletlen gebével, amelyik nem rémesen hisztis, önző, önimádó pszichopata lett volna.
Somogyi zsóFika kisasszony csak egy a sokból, bár neki a szellemi szintje is hagy némi kívánni valót maga után...
Ugyanakkor simán rá lehet ismerni a filmben.

Tudom, röhejes, de az ilyen fejű gebék láttán mindig elkezdek szurkolni, hogy kapjanak levegőt.
Lehet, hogy az oxigénhiánytól ilyen debilek?

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr1917795213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása