Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

Isti + Dani + Lol

2023. július 07. - Phoenicia

Elmentél invade-elni Ww-el, Senna-val duoban ültök a bozótban, mint szar a gazban.

Látnak benneteket, én lövöm őket, majd közlöd, hogy egy képességemmel sem találtam el őket, hagytalak halni...

Tudod, Isti, egyszer sem lőttem mellé és egyedül én harcoltam.

- - - 

Tudod Dani, egy rossz szót sem szólok soha, ha a legkevésbé sem support karakterrel akarsz épp support-olni.

Aztán a 7-ik halálod után még csodálkozol, hogy feladom és beleállok én is meghalni.

Pláne, miközben üvöltesz velem, hogy "TAKARODJ HÁTRA!"

- - - 

Remélem majd emlékeztek ezekre és arra is, hogy egyedül azért kezdtem ezzel a baromsággal játszani, hogy veletek is legyen valami közös, amit nem untok hülyére, még ha rengeteg időt el is vesz a kicsiktől, amit rájuk sosem tudtam annyit fordítani, mint rátok...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr3518161640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása