Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Valami voltam, valakivé tettél, valamivé váltál...

Egyszervoltam 2.0

Egyszervoltam 2.0

P.unci

2022. november 28. - Phoenicia

Azt hiszem a "drága" szomszédnak feltűnt, hogy egyedül vagyok; rám írt...
debil.jpg
Először is az a probléma, hogy ha valaki engem egy "puncinak" tart, azt én egy f@sznak tartom.
Nemiszervekkel pedig nem beszélgetek, ennyire nem vagyok retardált.
Másodszor, ha egy nőnemű élőlény egy ilyen szövegre rárepül, az vagy olyan egybites, hogy még a légzés és járás kombója is kihívást jelent számára, vagy olyan agyonhasznált, hogy az sem kottyan meg neki, ha a komplett vasutas fúvószenekar megy át rajta tíz perc alatt...
Sok sikert hozzájuk, van bőven ilyen "hölgy" is a környéken épp elég.
Mivel részemről a színvonal itt sem metszi egymást, még érintőlegesen sem, így megint csak nincs miről beszélgetni.
Harmadszor pedig a "mélyenszántó" szívecskék a legkevésbé sincsenek összhangban a részeg, segédkőműves dumával, így nem is tudom hova tenni... "nem jött át".
Azért a "jószomszédi viszony" érdekében ezesetben nem nyeletem le az "úriemberrel" a fogait, egyszerűen figyelmen kívül hagyom.
- ¤ -
Bár nem szoktam az ilyenekkel foglalkozni, a múltkor már felmerült bennem, hogy írok róla.
Mi a bánat ez a nemiszerv mánia?
"Küldj egy képet a ...!"
"Nézd, hogy áll tőled a ...!"
Really? Azt nézegetni a legérdekesebb dolog a héten?
Potom 8 milliárd ember él a Földön, ennek több, mint fele nő.
Ugyanúgy egy vágás takar egy lyukat... ahogy az "érdeklődő" férfiak anyukájának, nagymamájának, hugának, lányának, feleségének...
Őszintén megmondom, bármennyire nem vagyok frigid, a legkevésbé sem nyűgöz le, ha bárki, bármilyen méretű, keménységű, szőrzetű, stb pélóról küld képet.
Leginkább hidegen hagy, rosszabb esetben vagy felröhögök, vagy elfintorodok.
Egy testrész, mint a lábujj. Nem, lábfétisem sincs, az is hidegen hagy.
Az arc sokkal érdekesebb, változatosabb, sokat mondóbb.
El nem tudom képzelni miért én lógok ki a sorból, hogy nem vagyok olyan kretén perverz, hogy nemiszervnek "becézzem" a másikat, vagy azt akarjam nézegetni...

A bejegyzés trackback címe:

https://phoenicia.blog.hu/api/trackback/id/tr5917989456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása